ehh jaa, vad ska man säga?.... dagen har vart bra! :D

hejhej! idag var det en bra dag! :) först var det ju skola. skol-tiden gick faktiskt ovanligt snabbt,vilket är bra! sen efter det så var jag på klubben. sen när jag skulle hem så sa lucas att han och wille skulle följa med oss hem (jessi skulle med också) så vi gick hem till mig. och adam följde också med. så vi hioppade studsmatta och hade det kul. åh!åh!åh! nu har jag lärt mig att göra en knävolt och sen landa på fötte :D aa men sen frågade lucas om han fick klättra upp på taket och sen hoppa ner därifrån till studsmattan. först sa jag att det kanske inte var så bra men sen sa jag okej. så han klättrade upp först och sen kom jag. asso om ni undrar hur vi kom upp så var det så att vi tog nicolines rutchelkana och ställde den mot huset och sen satte man fötterna på fönsterkarmen och sen klättrade man bara upp :D asso jag skojjar inte när jag säger att de var skiiiit kul att hoppa därifrån!! ni kanjubara tänka er at hoppa från ett hus typ 2 m högt ( om man mäter från studsmattan ,inte från marken) och sne landa på rumpan och sen bara få största sudsen och allt! sen så kom william upp också men jessica och adam vågade inte :P jessica tog fiina bilder på oss när vi hoppade och när vi var på taket så ni ska få se dom imorgon ;) hon tog en bild som var skitcool! asso jag var i luften på den bilden och det såg ut som om jag var typ 5 meter uppe i luften! men sen efter det så gick vi till pizzeria angelo och så delade vi 5 på en stor visuveo (stavas?) och 2 color :) sen kom sebastian dit också. inte precis dagens höjdpunkt men aja. sen åkte sebbe och lucas till skolan men adamoch wile gick hem. sen så smsade wille och frågade om vi skulle göra nått (igen) och då sa vi att han kunde komma till mig och hjäpa jessica att komma ner fråntaket. asso när vi kom hem från pizzerian så tyckte jag att jessica skulle få prova hur det var att hoppa från taket så jag hjälpte henne att klättra upp men sen när hon var uppe så vagade hon inte hoppa... jag tror jag försökte övertala henne i unegär 20 minuter att det inte alls var läskigt att hoppa men det gick inte... sen kom ju wille och hjälpte till också men tillslut så sa pappa att vi skulle hämta en stege. och sen var hon nere! haha det tog bara ett tag x) sen åkte jag till träningen med jessica därbak på cykeln. idag var det olivias pappa som tränade oss, han var faktiskt en ganska bra tränare. sen när jag kom hem var jag typ helt blöt eftersom att det regnade. så jag tänlte att det inte spelade någon roll om jag blev ännu blötare,så jag gick och hoppa studsmatta :)) asso jag älskar typ att hoppa studsmatta när det regnar för man hoppar så jävla högt då! sen gick jag och dushade och nu sitte rjag här :) så det hände ganska mkt idag. men nu måste jag fixa en sak om "bravo baksetcup". hejdå!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm