duschat

hejsan nu om jag precis ut från duschen. innan det så hade ju jag träning men eri (vår tränare) var inte där för han skulle på nån grejö. så du fick vår "andra tränare"  massimo cotcha (stavas?) asso det gick ju sådär för han kan bara prata engelska :P men aa vi förstog iallafal de mesta ;) oh juste. ni kanske läste i mitt föraa inlägg att jag inte trode att de skulle vara nått speciellt idag i skolan,men det var ått speciellt :P haha det var ju tröjtryckardag idag :) ag trode att de var imorgon med så var det tydligen inte. min tröja blev ganska fin men den är inte klar en. ska göra klart den imrogon och sen ska alla femmor gå tröjparad för 3:orna. men efetr skolan så skulle vi gå till klubben och äta mellis men idag var det utumhusmellis. vi fick korv med bröd. sen när jag skulle cykla hem så såg jag tova,antonia och emilie på ödetomten. så jag försökte så ljusdlöst som möjligt att gå fram till dom. och dom såg verkligen ingenting! :P haha ajg stog typ precis brevid  kojjan som dom var i hem dom såg inget :) haha men sen så såg tova mig. vi hade skojj pratade lite i den dära kojjan där och sne kollade vi närmare på det dära läskiga huset där bakom. asso det står typ "selga" på det. och det var jättte läskigt för vi hörde nått där inne :S men sen fick jag cykla hem. men nu ska pappa förhöra mig på matten. hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm