:D

hejhej! den här dagen har typ vart fett rolig :D först var det ju skola... (det är ju inte så kul)men sen när vi hade sutat så gick jag,filla,jessi,tova och en massa killar till fotbollsplan :) först var det skiit skojj,vi tog bara finfina bilder och hade de roligt. men sen blev typ killarna fett dumma och började skjuta bollar och allting på oss! asso dom gjorde mkt mer än så men jag orkar inte berätta -.- aa men sen när vi gick ifrån dom dära idioterna så gick jag och tova hem till jessica :) vi gick till gribbyparken och tog aaas fina bilder :D titta! ↓







haha love the picture!♥




hopphopp!


en av väärldens snyggaste pojkar! :D synd att han går i 3:an bara x)

jag,tova,jessica,felicia och ponta!



och där tog alla bilderna från fotbollsplan slut ;)

nu blir det bildern från gribbypraken!


driv x)















hahahx)











the super-heroes Elin and Tova....


























haha jag och tova ramlade :P























haha jessica och tova prövade en rolig ställning x)

pjuh! klart! men det där kallar jag en riktig bildbomb! :P men nu orkar jag inte blogga mer.hejdå


Kommentarer
Postat av: rebecca

söta bilder! men shit vare inte jobbigt och lägga in alla, det där var ju typ mer än 100 bilder :o asså va det inte jobbigt med tanke på att man bara kan lägga in en åt gången?! :o

hihi kram

2010-04-27 @ 22:46:29
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: elinpelin

tack!:) joo det var faktiskt ganska jobbigt :P

2010-04-28 @ 07:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm