chacha!

sry för att jag inte bloggade i morse men jag har faktiskt vart i v-by med steffi. jag köpte ett par örhängen (såklart) asso ja köper typ örhängen hela tiden! menar det verkligen ^^ jag är typ värsta shoppaholick när det gäller örhängen :P måste sluta köpa det! eller  jag är ju inte lika mkt shoppaholick som felicia, hon sparar till 100 par örhängen :P men slut tjatat om de nu! hhmm...var var vi? jo juste. jag köpte ett par örhängen :) jag tycker dom är fina :D asso dom är lite udda men jag gillar dom. look!

asso dom var på rea! 30 kr,licksom hur skulle jag kunna motstå att inte köpa dom???

aa men jag köpte det och en påse med brända mandalar :) steffi köpte en skit söt liten vit väska :O asso det är en sån här axelväska,liten.sen så finns det en djurbutik där i vällinby och hon som jobbar där känner steffi och hennes mamma och hon har en hund och den fick vi gå ut med :) den heter pixy och är jätte sööt! asso den hade ju träffat steffi förut och så så den typ gillade henne jätte mkt så hon typ bärjade att "jucka" mot hennes arm x) haha hundar gör tydligen så när dom börjar gillar nån mkt :P och den typ höll på med hennes arm heela tiden :P aa men nu ko jessica precis in i lägenheten :D aa så nu ska jag sluta att blogga.hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm