chacha bloggen! x)

hejhej. för typ en timma sen så var jag och filla ute vid vattnet och softa lite :) asso vi satt på en brygga och typ doppade fötterna och allt och gick i vattnet. och sen skulle vi gå vidare til en annan klippa  och duktig som man är så lyckades man ju att trampa i vattnet (om ni fattar?) och hela skon blev  blöt -.-´ så jag var ju tvungen  att  bära runt på dom tills vi kom hem..... och det gjorde verkligen så jävla ont att gå på grus och sånt! så mina fötter var typ heelt döda  när vi kom hem...  men nu sitter vi här och har de chill ;) höhöh :P men bilderna kommer antagligen idag eller imorn... men nu blev jag sur!!!!!!!!!!!!!!! :( jag sa till filla att hon skulle skicka bilderna till mig när vi kom  hem men då säger hon att hon skla skriva på dom först! :(:( asso hon kommer att skriva "felicia boman" på dom -.- -.- -.- -.- -.-´ o s ska hon göra ett sånt här litet "r" på picnik alltso. ggrrrr!!!!!!
elin arg!  men nu ska jag slute blogga så  att nu inte behöver lyssna på mina problem. hejdå<3

Kommentarer
Postat av: felicia :) <3

hahah älskar dig me gumman<33

2010-04-04 @ 20:11:14
URL: http://bomanwiberg.blogg.se/
Postat av: elinpelin

bläääbläääblä .... :(<3

2010-04-05 @ 16:25:12
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm