cha cha!

hejhej. sry för att jag bloggar så sent men jag har inte orkat´.... men idag på morgonen så var jag hos tandläkren,det var sån här "koll! ni vet som man går på en gång om året. dom sa att jag hade jätte fina tänder och att jag sköte tandborstningen jätta bra! :D haha bra vah! :D aja sen var de ju skolan också :/ det var tråkigt idag i skolan,hände inte så mkt..... men efter det så var de ju träning :) det gick ganska dåligt på den träningen plus att den inte var så rolig :P och sen efter träningen var jag tvungen att hem! guuud vad jag hade ont i mina axlar när jag kom hem! jag menar min basketväska  väger typ ton! och alla har typ fått sina "basket kläder" nu asso mjukis byxor och en college tröja som det står spångavikings,ens nummer och sitt namn på,förutom jag oochs ofie :/ men det är bara för att det råkade bli fel :P asso det stog elin på sofies tröja och sofie på min tröja x) och sofies sexa var upp och ner :P aja men när jag kom hem så gick jag först ut och sköt lite på basketkorgon och sen cyklade jag runt lite på felix skojjiga minicykel :) men jag är typ sååå trött nu -somnade typ i soffan förut-så jag ska gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm