blääääbläääbläää!!!!

asso jag fattar inte!!!! hur kunde dom förlora :( fast igentligen så vet jag,tova,jessica och agnes vrf dom förlora. det var nämligen så att solna viking hade vunnit sm finalen 2 år i rad, de 2 tidigare åren. så dom kände sig lite taskiga så dom lät 08-stockhom vinna :)) det kallar jag bra förlorare! aa men det var en till sak som inte var  så bra..... vi hade ju suttit och rivigt sönder typ  1000  tidningar och gjort konfetti av det. och det tänke vi kasta upp när dom vann men.... dom vann ju inte :P så vi fick slänga det :/  aa men vi hade verkligen asa-kul! det är nog bland det bästa basketmatcherna jag har vart med på tror jag :) men sen skulle vi hem och vi ringde mamma så hon kunde komma och hämta oss. sen fick jag ett sms från pappa där det stog " kör förbi mig på vägen hem, har en överrasknig :)"
så först släppte vi av tova och sen jessica. sen körde vi hem till pappa. och gissa vad som stog på vår altan?? jo 2 finfina cyklar :D haha asso dom var begagnade men dom var fina iaf! pappa hade fått dom av sin kompis janne. det hade vart jannes dotters cyklar när hon var liten men nu är de för små för henne. asso en av dom var till mig och en var till nicoline. den som var till nico var röd och sen var den lite förstor för henne så kanske kan cykla på den om 2 år. och min cykel var blå och fin :) så nu har jag 2 cyklar bra vah?! då kan jag ju ha en hos mamma och en hos pappa :D perfekt!  haha aa men sen när jag kom hem så skulle jag fixa en sak. asso innan vi åkte så hade jag tagit med lite pengar hem från pappa till mamma för jag hade jätte mkt pengar hos pappa men inte hos mamma så jag tänkte jämna ut det lite :) men vi fick ju så brottom så jag hann inte lägga pengarna där dom skulle vara
(hemligt ställe!) så jag la dom under en bok. ochs en när jag kom hem hittade jag dom inte så jag typ började typ vända upp och ner på hela mittrum och  gick och fragade alla i lägenheten om dom hade tagit dom. men det hade dom inte.... sen gick felix in i mitt rum för att kolla och han hittade dom. höhö:P så jag blev ju jätte glad. för det var ju faktiskt 370 spänn! tyckte det var mkt :)) men nu ska jag typ gå och läsa! hejdå

yäää





cooling där :P

elin glad när hon hittade sina pengar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm