är med jessica

tjulululu allihoppa :)

nu är jag med jessica och vi håller på att koka makaroner... går ju sådär asso... och jag tyckte att jessica var lite dum för hon hade satt kastrullen på spisen och satt på värmen men hon hade inte hällt i vatten än så det började att lukta skiit mkt bränt! och då kommer ju hennes brorsa och undrar vad vi hade gjort. och så klart så skyller hon ju på mig! :@  och sen råkade hon klumpa till det 1 gång till och då skyllde ju hon också på mig såklart :( aja men igår så försökte jag att ladda ner picasa 3 och det gjorde jag och det gick skitfort och så. men asso jag fattar typ inget :S o sen när man ska välja bilder som man ska ha till sitt colage så finns inte alla där! blääää! blev lite irriterad.... men nu ska vi äte!
hejdå <33

gammal bild på mgi o filla på hennes pyamasparty :P

en till gammal  bild :PP


de va de :)

Kommentarer
Postat av: felicia :)

haha men va gulliga vi är :P:P<3

2010-04-06 @ 11:12:15
URL: http://bomanwiberg.blogg.se/
Postat av: elinpelin

aa visst ä vi :) <33

2010-04-06 @ 20:27:46
URL: http://rinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm