jaja jag veet ......

hejhej allihopp! :) asso jag vet att jag typ aldrig bloggar :/ men ja gör de lite då och då när jag har tid :P

Idag har jag varit me jessica och kollat på twilight new moon :D<3 <3 den ägde så jävla mkt!!! har nog aldrig sett en bättre film!! jag menar de man  måste se den (aa) men nu har jag typ inget att skriva om.......... joo nu vett ja ;D jag kan beräta vad jag fick i julklapp X) här kmr de :


1.björnborg trosor
2.pedikyr saker
3.twilight bok ( om jag kunde drömma)
4. 2 andra böcker men kmr inte på va dom heter
5.en tröja
6.4 par örhängen
7. en ring
8.en pyamas
9.nån kräm
10.choklad X)
11.tofflor
12presentkort på gina
13.presentkort på h&m
14. ett wii spel (nått snowbord spel)
15.buzz
16 och 700 kr :)


de va allt :))                                           


många pussar // elinpelin X) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Vädret Stockholm